sâmbătă, 1 februarie 2020

Ion și Maria aniversau 25 de ani de căsătorie: "Auzi, Ioane, spune-mi ce gen de femei îti plac ție"

Ion și Maria aniversau 25 de ani de căsătorie… 
La un moment dat, Maria îl mângâie ușor pe obraz pe Ion și îi șoptește la ureche:
– Auzi, mă’ Ioane, acum că tot au trecut 25 de ani de când suntem căsătoriți, spune-mi și mie ce gen de femei îti plac ție: cele frumoase sau cele inteligente? 
Fără a sta prea mult pe gânduri, Ion îi răspunde, tot șoptit:
– De niciunele dintr-astea doua, tu Marie!… Știi bine că eu numai pe tine te iubesc!…😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

La sfârșitul anului școlar

La sfârșitul anului școlar, Bulă îi spune mamei sale:
- Mamă, ești o femeie norocoasă!
După care maică-sa îl întreaba:
- De ce, fiule?
Bulă îi răspunde:
- Nu trebuie să-mi cumperi alte cărti anul acesta, că am rămas tot în aceeași clasă!😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: