joi, 28 noiembrie 2019

La hotel cu amanta: "I-am împrumutat mașina lu` nevastă-ta și mi-a adus-o fară oglinzi”

O experiența pe care a trăit-o un barbat dornic de amor într-o camera de hotel. Acesta a mers la hotel cu amanta, apoi…
La hotel cu amanta: Ieri m-am dus cu amanta la un hotel și, la  intrare, văd parcata mașina socrului meu. Mi-a sărit tot cheful și,  bineînțeles, dacă mă vedea aveam probleme. I-am explicat amantei că astăzi  este imposibil și a plecat supărată. De nervi, i-am rupt ambele oglinzi  și am plecat acasă. A doua zi m-am dus sa-l vad și sa râd de el că nu  mai are oglinzi la mașină. Era foarte suparat și îl întreb:

>>  Folosind această metodă veți arăta mai tânără cu 15 ani  >>

– Ce-i cu ține, te văd parcă suparat?
 – Cum dracu` sa nu fiu, ieri i-am imprumutat masina lu` nevastă-ta și mi-a adus-o înapoi fara oglinzi”.😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: