luni, 25 noiembrie 2019

Top 5 bancuri cu Moş Nicolae. "Scrisoarea unui adolescent către Moş Nicolae"

Aşteptat cu nerăbdare pentru a pune cadouri în ghetuţe, Moş Nicolae este şi o sursă de inspiraţie pentru românii cu simţul umorului.

1. Scrisoare către Mos Nicolae “Dragă Moşule, îmi doresc o casă, o masină, un iaht şi un soţ”. Raspunsul moşului:  “Draga fata, astea nu încap la mine în sac. Găseste-ti singura soţul şi restul le rezolva el”. 

2. Cadoul soţului de Mos Nicolae - I-am facut o surpriza soţiei mele de Mos Nicolae! - Ei da! Ce i-ai cumparat frumos? - O ciocolata cu alune! - Pai asta numeşti tu surpriză?! - Pai da, ca ea se astepta la o rochie! 

3. Un copil îi scria lui Moş Nicolae: „Dragă Moşule, aş vrea să-mi aduci: un căluţ de lemn, o cutie cu bomboane de ciocolată, o trotinetă, un căţeluş… Tatăl copilului, din spatele uşii, şopteşte disperat: – Şi-atât!! Liniştit, piciul, auzindu-i glasul, încheie amărât: ”Şi… atât” 

>>  Folosind această metodă veți arăta mai tânără cu 15 ani  >>

4. Scrisoarea unui adolescent către Moş Nicolae. Moş Nicolae, aş vrea să nu renunţi aşa uşor când vei constata că nu-ţi încape cutia de la Iphone6 în ghetele mele. Împinge bine. Trezeşte-mă dacă nu te descurci!  

5. Cadouri de la moşul Trei prietene discutau: – Mie mi-a adus Moş Nicolae un telefon! – Mie mi-a adus un colier frumos! – Mie nu mi-a adus nimic dar a rămas până dimineaţă… 😀😂😂
Aceste bancuri sunt pamflete si trebuie tratate ca atare!

Citeste si: