sâmbătă, 3 august 2019

Surdă tare broasca ta, am vrut mult aur și uite ce mi-a dat

Se uita Ion peste gard și îl vede pe Vasile jucând tenis cu Agassi. Îl batea Vasile pe Agassi de-i suna apa în cap.
- Bă Vasile, domnu' ală nu-i Agassi?
- Ba da măi Ioane.
- Și tu știi tenis, mă?
- Știu mă Ioane, mai bine n-aș ști. No ia ca iara l-am bătut.
- Apoi cum sa face mă, că nu te-am vazut niciodata jucând tenis.
- Du-te în fundu' grădinii, acolo-i un broscoi, ăla-ți îndeplinește o dorința. Numa vezi de vorbește mai tare si răspicat cu el că-i cam surd...
Se duce Ion la broasca și îi spune ca vrea mult aur. Când se întoarce, vede că în bătătură avea un taur. Se plânge la Vasile:
- Surdă tare broasca ta, am vrut mult aur și uite și tu ce mi-a dat!
- Ți-am zis doar... Tu crezi că eu am vrut sa fiu tare-n tenis??? 😀😁😂
Este un banc tratati-l ca atare!