duminică, 18 august 2019

Maria dupa doar 3 luni de relație cu Ion, naște

Ion se căsătorește cu Maria după doar 3 luni de relație. După o săptamână de la nuntă, Maria naște…
Toata lumea socată! Iese Ion în sat să facă o cinste la prieteni, la care ăstia încep:
– Ba Ioane, ce ești mă așa prost?! Nu e mă copilul tău, că voi nu aveți decât 3 luni împreuna mă! Ion dezamagit de cele auzite merge acasă și îi spune Mariei!
– Maria toata lumea râde de mine că micuțul nu-i al meu, că noi nu avem decât 3 luni împreuna! La care Maria:
– Mă Ioane, i-a vino aici lângă mine sa-ți explic, pentru că prietenii tăi fac mișto de tine! Măi Ioane, ai stat tu 3 luni cu mine?
Da!

>> Cum să slăbești 43 kg și să începi din nou o viața normală >>

– Am stat eu 3 luni cu tine?
– Da!
– Am stat noi 3 luni împreuna?
– Da!
– Eiii și-atunci?! Fă si tu o socoteală și vezi, ies 9 luni?! 😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și:

>> O țigancă se duce la teatru. La întoarcere, țiganul o întreaba <<
>> Un tip se plânge unui prieten, nu mai merge relația cu soția mea <<
>> Război în pădure. Toate dihaniile sunt convocate la luptă <<