marți, 2 februarie 2021

Un baiat cumpara o bratara scumpa pentru a-si surprinde iubita de Ziua Indragostitilor


Un baiat se duce la o bijuterie si cumpara o bratara scumpa pentru a-si surprinde iubita de Ziua Indragostitilor.
Bijutierul il intreaba: “Vrei gravat numele prietenei tale pe ea?” Baiatul se gandeste cateva clipe apoi raspunde: “Nu, scrie mai bine: Pentru unica si adevarata mea iubire.” Bijutierul zambeste uimit si ii spune: “Foarte romantic din partea ta.”
La care baiatul: “Nu chiar romantic, cat foarte practic. In cazul in care ne despartim, o pot folosi din nou.”😅😇😆

Bonus trei bancuri

Intre indragostiti:
- Draga mea, cateodata as vrea sa te sun numai ca sa iti aud vocea si sa iti spun ca te iubesc!
- Si de ce nu o faci?
- O voce ma impiedica!
- Pai ce spune vocea aia?
-„Creditul dumneavoastra este insuficient pentru a initia acest apel!”😅


Trei bărbaţi vorbesc despre cadourile pe care le-au luat soţiilor de Sfântul Valentin.
– Cadoul meu ajunge la o sută în 8 secunde. I-am luat un Porsche, spune primul.
– Ce i-am luat eu ajunge la o sută în cinci secunde: i-am luat un Ferrari, se laudă al doilea.
– Ce i-am luat eu ajunge la o sută într-o secundă, spune şi al treilea. I-am luat un cântar!😆


Iubitule, mă iubeşti?
– Desigur!
– Demonstrează-mi!
– Ce ai vrea să fac?
– Nu ştiu, luptă-te cu un leu!?
– Ce tâmpenii zici acolo, nu vreau să mor, cere-mi altceva…
– Ok, atunci vreau parola ta de facebook. 
– Hmm, ia arată-mi o poza cu leul, sa văd cât de mare e?😇
Sunt doar bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: