joi, 10 decembrie 2020

Top cinci bancuri cu Moș Crăciun


Un tătic vrea să-i facă o placere fetitei lui de patru ani. 
Își face rost de un costum de Moș Crăciun, se îmbracă în dormitor, ia un sac si un bat, intra in sufragerie si incepe: 
Moș Crăciun cu plette dalbeee, a sosiiiiit de prin nămeți, să aducă daruri multeeee,la fetițțțe si băiețțți. La care fetita: 
- Mami, iar s-a îmbătat tati!


Chiar înainte de Craciun, un politician cinstit, un avocat binevoitor și Moș Crăciun se aflau în liftul unui hotel foarte select. Înainte ca ușa să se deschidă observa o bancnota de o suta de mii care zace pe jos. Care dintre cei trei credeți că o ridică?? Moș Craciun, desigur, ceilalți doi nici nu exista! 


Doua blonde hotărasc să meargă în pădure să-și caute un brad de Crăciun. După câteva ore de căutare una dintre ele îi spune celeilalte: 
Așa nu mai merge! Eu propun să luăm primul brad pe care îl gasim… nu mai contează dacă are globuri sau nu! 


Un soţ iubitor, aflat în delegaţie în străinătate, îi trimise soţiei, drept cadou de Moş Crăciun, un papagal vorbitor. Când s-a întors acasă din delegaţie, şi-a întrebat nevasta: 
 - Spune-mi draga mea, ţi-a plăcut cadoul pe care l-am trimis de Crăciun? 
 - Da, dragul meu, dar cum eram 10 persoane la masă, a trebuit să mai cumpăr şi un curcan.


 
Dragă George, Ca să mă ierţi că nici acum nu am un camion de pompieri, îţi voi da foc la casă în timp ce dormi. Aşa vei avea toate camioanele de pompieri pe care ţi le doreşti. Somn uşor, Moş Crăciun.😅😇😆
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citește și: