sâmbătă, 12 decembrie 2020

Într-o seara friguroasă de iarnă o blondă se întalnește cu moș Crăciun: "Ce faci tu aici, fata moșului?"


Într-o seara friguroasă de iarnă o blondă statea pe unul din podurile Dâmboviței. 
La un moment dat moș Craciun se apropie și-i zice: 
- Ce faci tu aici, fata moșului? 
- Ce sa fac Moșule, sunt supărată că n-am servici, n-am casă, n-am bani... 
- Ei, fata moșului, stai că nu e chiar așa de rău. Uite, eu pot să-ți îndeplinesc trei dorințe, chiar acum pe loc. Spune, ce-ți dorești? 


- Păi, ași vrea să am o căsoaie în Cotroceni. 
- S-a făcut, asta e adresa și astea sunt cheile de la noua ta casă. Altceva? 
- O mașină roșie, mi-ar fi de mare folos... 
- Nici o problemă, în garajul casei te așteapta un Rolls. A treia dorință? 
- Păi, ași vrea să am un cont în bancă ca să nu-mi mai fac griji din cauza banilor. 
- În casă o să găsești un carnet de cecuri, ai un milion de dolari în bancă. Dar știi fata moșului ca toate astea să se îndeplinească trebuie să îndeplinești o condiție. 
- Moș Crăciun, ce trebuie să fac? 
- Asi vrea sa faci dragoste cu mine. 
- Vai, Moșule, nu pot să fac una ca asta! 
- Cum, pentru toate dorințele care ți le-am îndeplinit? 


Până la urmă fata se lasă convinsă și se apucă de treabă. După vreo cateva minute, Moșu o întreabă: 
- Cați ani ai tu, fata moșului? Luand o scurtă pauză, fata răspunde: 
- 24 Moșule. 
- Și la varsta asta, mai crezi în moș Crăciun?😅😇😆
Este uh banc tratati-l ca atare!

Citește și: