duminică, 20 decembrie 2020

O femeie vine acasă și-i zice soțului, îți amintești de durerile de cap pe care le aveam: "Ei bine, nu le mai am"


O femeie vine acasă și-i zice soțului: 
- Îți amintești de toate durerile de cap pe care le-am avut în ultimii ani? Ei bine, nu le mai am. 
- Ce s-a întâmplat? 
- Una dintre prietenele mele mi-a recomandat un hipnotizator. Acesta mi-a spus să stau în fața unei oglinzi, să mă holbez la mine însami și să-mi repet' Nu am nici o durere de cap; 
Nu am nicio durere de cap... 
- Și a mers, durerile de cap au disparut. 
- Ei bine, este extraordinar. Atunci soția-i spune: 
- Știi, tu nu prea ai fost un "macho" în pat în ultimii ani. De ce nu te duci și tu la acest hipnotizator să vezi dacă te poate ajuta? 
Soțul a fost de acord să încerce. 


După consultație, soțul vine acasă, își rupe hainele, își ridică în brațe soția și o duce în dormitor. O pune pe pat și-i spune: 
- Nu mișca, ma întorc imediat. Se duce în baie, se reîntoarce după câteva minute, sare în pat și face dragoste cu soția sa așa cum nu mai facuse niciodată. 


Nevastă-sa e uluită: 
- Iubitule, a fost minunat! Bărbatul îi spune: 
- Nu mișca, mă întorc imediat. Și se întoarce iar în baie. 
De data asta, soția îl urmează în liniște și acolo, în baie, îl vede stând în fața oglinzii și repetând: 
- Ea nu este soția mea. Ea nu este soția mea...! 😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și