luni, 16 noiembrie 2020

Maria servitoarea i-a cerut doamnei, o mărire de salariu. "Sunt 3 motive pentru care vreau un salariu mai mare"


Maria servitoarea i-a cerut doamnei , o mărire de salariu
 Doamna noastră, cam suparată pe chestia asta, a întrebat-o: 
 – Bine Maria, ia spune-mi mie, de ce vrei să-ți măresc salariul? 
 – Sunt 3 motive pentru care vreau un salariu mai mare. 
Primul, este ca eu calc camașile mai bine decât dumneavoastră. 
 – Cine ti-a spus chestia asta? 
 – Păi, domnu’! 
 

– Aha! Și Maria continua: 
 – Al doilea motiv este că eu gătesc cu mult mai bine decat dumneavoastră!… 
 – Asta nu-i adevarat! Cine ți-a spus prostia asta? 
 – Păi tot domnu’… 
 – Aaahaaa! 
 – Și al 3-lea motiv este că eu fac dragoste și mai bine decât dumneavoastră! 


Doamna, surprinsă și foarte suparată, pe un ton insinuant:  
– Și asta, tooot domnul ți-a spus-o! Nu-i așaaa? 
 – Nu doamnă! Asta mi-a spus-o grădinarul...😅😇😆

Citește și: