vineri, 23 octombrie 2020

Sâmbată dimineața, un tip, intră în bucătărie, băiatul de 12 ani îl întreabă: "Tată, ce-i ală preludiu?"


Sâmbată
dimineața, un tip, intră în bucătărie să își facă cafeaua. Intră și baiatul lui de 12 ani și întreabă: 
- Tată, ce-i ală preludiu
Am ramas puțin șocat, dar pe urma m-am gândit: baiatul este destul de mare, a venit timpul să putem vorbi direct despre chestiuni intime... și îmi iau inima în dinți și cu un calm forțat încep sa-i explic, tehnic, ce se întâmplă între un barbat și o femeie în pat


Zicea în mintea lui, este mai bine să-i explic eu, decât prietenii lui care ar putea sa vină cu niște bazaconii sexo-biologice... 


După ce a terminat prezentarea destul de exhaustiva, totuși îl întrebă pe baiat: 
- Dar spune-mi, de unde ți-a venit ideea să mă întrebi despre aceasta? 
- Păi, zice baiatul, la ora online de muzica profesorul a vorbit despre preludiul lui Bach...😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: