miercuri, 15 ianuarie 2020

Într-o vineri după amiază un tip intră într-un magazin de bijuterii: "Arătați-mi un inel de logodnă, vă rog"

Într-o vineri după amiază un tip intră într-un magazin de bijuterii însoțit de o tipă extrem de draguță.
- Aratați-mi un inel de logodna, vă rog.
Bijutierul scoate un inel cu diamant.
- Acesta costă 5.000 de dolari.
- Dom'le, uitați-vă bine la domnișoara și dați-mi ceva pe masură frumuseții ei...
Bijutierul se duce imediat în spate la seif și scoate un inel cu un diamant formidabil. Ochii tipei se aprind când îl vede.
- Acesta face 60.000 de dolari.
- OK, îl cumpăr. Am să vă scriu un cec, și pentru ca e deja vineri seară, am să vă rog să-l depuneți la bancă pentru încasare luni de dimineață la prima ora. Apoi să-mi trimiteți inelul la aceasta adresă.
- Bine, domnule.

>> Cum este posibil sã îti schimbi forma nasului de acasa ➥ >>

Luni la prânz bijutierul foarte agitat apare personal la ușa tipului:
- Domnule, dumneavoastră sunteți un escroc. Cecul pe care mi l-ați dat nu are acoperire. Dumneavoastră nu aveți nici un ban în cont!
- Știu, zice omul nostru, dar îți dai seama ce weekend am avut?! 😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: