luni, 2 septembrie 2019

Oprește un tip o gagică pe stradă: "Domnișoară, mă lăsați să vă mușc sânii?"

Oprește un tip o gagică pe stradă.
- Domnișoară, dacă vă dau 100 de dolari mă lăsați să vă mușc sânii?
- Du-te domn'le de aici, lasă-mă-n pace.
Se duce tipul după colț și o asteapta... când apare tipa:
- Domnișoară, dacă vă dau 1.000 de dolari mă lasați să vă mușc sânii?
- Hmm... nu dom'le, dute de aici.

>> Cum să slăbești 43 kg și să începi din nou o viața normală >>

Se duce tipul dupa următorul colț, apare gagica...
- Domnisoară, dacă vă dau 10.000 de dolari mă lasati să vă mușc sânii?
- Hmm, bine, dar nu aici că trece lumea...hai pe aleea aia că pe acolo nu trece nimeni.
Se duce tipul cu ea, tipa îsi desface bluza și scoate la iveala o pereche de sâni superbi. Tipul începe sa-i mângâie, să-i sarute, să se joace cu ei etc... la care tipa:
- Da' ce faci dom'le, nu-i muști?
- Neah, costă prea mult!!! 😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citeste si: