vineri, 30 august 2019

Soțul se întoarce de la serviciu: "Își găsește soția în pat cu un tinerel"

Soțul se întoarce de la serviciu și își găsește soția în pat cu un tinerel. Supărat, soțul începe să țipe, să arunce lucruri și vrea sa pună mâna pe soția infidela. Aceasta însa îi spune:
- Înainte de a face o nebunie te rog sa asculți cum de s-a putut întampla așa ceva: Pe cand mă întorceam acasă l-am vazut pe acest tinerel amărât și mort de foame. L-am adus acasă și i-am dat mâncarea pe care ți-o pregătisem și pe care n-ai mâncat-o fiindcă te-ai dus la masă cu prietenii tăi. Am văzut că era desculț și i-am dat pantofii tăi noi pe care nu i-ai purtat fiindca erau cadou de la mama mea. 

>> Cum să slăbești 43 kg și să începi din nou o viața normală >>

Am văzut și ca îi era frig și i-am dat puloverul pe care ți-l făcusem cadou de ziua ta și pe care nu-l porți fiindcă nu se potrivește cu stilul tau de viața. Pantalonii lui erau rupți așa că i-am dat jeansii tăi buni pe care nu îi porți fiindcă nu te mai încap. Când s-a schimbat i-am spus că poate sa facă o baie și i-am dat spumantul pe care ți l-am adus de la Paris și pe care nu-l folosești fiindcă îți provoacă alergie. Si când a ieșit din baie tânărul m-a întrebat dacă mai am ceva ce nu folosești...😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și:

>> O tipă îi scrie iubitului aflat în armată: "Te-am înșelat de 2 ori" <<
>> Detoxifierea cu lămâie este una dintre cele mai cunoscute diete <<
>> Ion se plânge medicului că n-are viață sexuală normală. "Toată ziua lucrez... <<