marți, 6 august 2019

Șeful unui magazin angajează un vânzător

Șeful unui magazin angajează un vânzător. Îl ia deoparte si îi zice: 
- Trebuie sa știi că eu am un sistem: dacă un client îmi cere un lucru, eu reusesc sa-l fac sa cumpere doua. Acum te învaț. 
Intră în magazin o doamnă: 
- Buna ziua, as vrea un spray pentru praf. 
șeful se duce în spate și se întoarce cu un spay de praf și cu unul de geamuri. 
- Ma scuzați, eu vroiam doar cel de praf. 
- Vedeți doamnă, odata ce ștergeți mobila de praf se va vedea că aveți geamurile murdare. 
- Bravo, aveți dreptate, le cumpar pe amândoua! 
- Vezi, zice șeful noului angajat, asa se face. 
Intră o a doua doamnă: 
- Buna ziua, aș dori un spay de geamuri. 
șeful se duce în spate și se întoarce cu un spay de geamuri și cu un spray de șters praful. 
- Mă scuzați, eu v-am cerut doar un spay de geamuri. 
- Draga doamnă, dacă dumneavoastră curațați geamurile o să se observe imediat urmele de degete pe mobilă. 
- Aveți dreptate, cumpar tot! 
Șeful către noul angajat: 
-Urmatoarea clientă e pentru tine 
- Buna ziua, as dori o cutie de tampoane. 
Vânzatorul se duce în spate si se întoarce cu o cutie de tampoane, cu un spray de șters praful si unul de geamuri. 
- Cred că ati greșit, v-am cerut doar o cutie cu tampoane. 
- Știu, o întrerupe vânzatorul, dar am presupus ca saptamâna asta nu faceți sex si poate ați vrea să faceți și un pic de curațenie în casa ...! 😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!