luni, 15 martie 2021

Iepurașul se duce la vulpe la vizuină și bate la ușă: "Iese o vulpiță mică. Mă-ta-i acasă?"


Iepurașul se duce la vulpe la vizuină și bate la ușă. Iese o vulpiță mică.
– Mă-ta-i acasă?
Vulpița:
– Nu.
– Să-i spui că a venit iepurașu’ și a zis că vrea să facă amor cu ea…
Si așa se întâmplă câteva zile la rând. Intr-una din zile se supără vulpea și deschide ea ușa.
Iepurașul când o vede, o ia la fugă. Vulpea după el.


La un moment dat apare in față o scorbură. Iepurașul cotește brusc și vulpea intră cu capul in scorbură și rămâne ințepenită.
Iepurașul (frecându-și mâinile):
– Acu’ nu că aș vrea, dar le-am promis la ăia mici…😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus:

Doctorul catre pacient:
- Dumneata ai o nevroza, ar trebui sa incerci sa fii mai vesel, sa fredonezi melodii de muzica usoara, sa spui bancuri, sa zambesti...
- Am incercat, domnule doctor, dar m-au dat afara din serviciu...
- Te-au dat afara?! Dar unde lucrai?
- La o firma de pompe funebre...😅


Un cocoș vine in fiecare dimineață in cotețul celor 5 găini.
Pe 4 dintre ele le sărută, ultimei ii smulge o pană.
Si-asa zi de zi până când ultima se zburlește la el și-l intreabă:
– Pe celelalte 4 le săruți, dar mie imi smulgi mereu o pană! De ce??
Cocoșul o fixează in priviri și-i răspunde suav:
– Pe tine te vreau goală, baby !😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: