marți, 19 noiembrie 2019

Domnule doctor, am înnebunit, am înnebunit!: "Spuneți-mi ce s-a întamplat?"

Domnule doctor, am înnebunit, am înnebunit, AM INNEBUNIT!!!!!
- Stați domnule, liniștiți-vă totul va fi bine; spuneți-mi ce s-a întamplat?
- Aseara am fost la iubita mea …..
- Și atunci ați innebunit….???
- Nu domnule, nu… și ne-am iubit și ne-am sarutat și….
- Atunci ați innebunit….?????
- Nu, domnule nu… și a venit bărba-su, și….
- Ați înnebunit….????
- Nu nene, nu, și am sărit de la balcon
- Și ați innebunit….???
- Nu, nu, și ma țineam de balustradă, atârnam în jos și a venit cu ciocanul și mi-a dat peste fiecare deget

>> Cum să slăbești 43 kg și să începi din nou o viața normală >>

- Și atunci ați înnebunit..?????
- Nu, a venit cu fierul de călcat și mi-a dat peste fiecare degetel și…
- Atunci ați înnebunit?????
- Nu nene, nu… și a venit cu apă fiartă și mi-a turnat în cap
- Atunci ați înnebunit ?????
- Am înnebunit când m-am uitat în jos.
- Și ce ați văzut????
- ERAM LA PARTER!!!😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: