luni, 14 octombrie 2019

Un cuplu căsătorit de mulți ani: "Îți aduci aminte cum mă mușcai de gât, iubire"

Un cuplu căsătorit de mulți ani, e-în pat, gata de culcare...
După câteva clipe de liniște, soția face o precizare:
Când eram tineri .. adormeai ținându-mă de mână...
Soțul bombăne ceva și-o ia de mână.
După alte câteva clipe, soția oftează adânc și ridică o noua problemă...
Da' ți-aduci aminte cum mă sărutai în fiecare seară când mă lipeam așa de tine?
Soțul execută un sărut mecanic pe obraz și se culcă la loc.
Liniștea e spartă - firește - din nou de glasul soției:
Dar ți-aduci aminte cum mă muscai de gât, iubire?

>> Cum să slăbești 43 kg și să începi din nou o viața normală >>

Soțul pufnește, se înfurie, se dezvelește, se ridică din pat nervos..
Soția, îngrijorată:
Eh, acum unde te duci?
"Unde dracu sa ma duc? Să-mi iau dinții din baie!"
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: