miercuri, 30 octombrie 2019

O mână de ajutor în noaptea de Halloween: "Am luat scheletul din biroul medicului"

O mână de ajutor în noaptea de Halloween:
Medicul ortoped pentru care lucrez se mută într-un nou cabinet, așa că trebuia să îl ajut să își mute lucrurile. Am luat scheletul din biroul său, l-am pus pe bancheta din dreapta, 
în fața a masinii mele, și m-am înscris cu greu în traficul aglomerat din oraș. După ce am oprit la un semafor, am observat că toată lumea din celelalte mașini se holba la mine, așa ca am încercat să mă justific spunând: "Îl duc la cabinetul doctorului meu".

>> S-a descoperit în sfârșit secretul pentru a scăpa de varice?!  >>

Un șofer din apropierea mea a scos capul pe geam, și mi-a spus, cu delicatețe: "Îmi vine greu sa-ți spun, domnișoară, dar cred că e prea târziu! 😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: